Дорохов, В. А.Райко, Діана Валеріївна2021-06-302021-06-302015Дорохов В. А. Формування системи маркетингових комунiкацiй на підприємстві / В. А. Дорохов, Д. В. Райко // IX Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 07-09 квітня 2015 р. : у 4 ч. Ч. 4 / орг. ком. А. П. Марченко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 130-131.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53316ukкомунікаційний інструментарійвитратиконкурентоспроможністьцільова аудиторіяФормування системи маркетингових комунiкацiй на підприємствіArticle