Назаренко, Станіслав МиколайовичПерерва, Петро Григорович2022-04-132022-04-132021Назаренко С. М. Дослідження соціальних складових ринку аутсорсингу інформаційних послуг / С. М. Назаренко, П. Г. Перерва // Використання соціально-етичного маркетингу для забезпечення сталого розвитку в Україні : монографія / заг. ред. Є. О. Голишева. – Суми : Триторія, 2021. – Розд. 3.1. – С. 87-100.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56425Результати проведеного дослідження дозволяють зробити висновок про те, що чим більше розробників представлено, наприклад, на ринку програмного забезпечення, тим краще співвідношення "ціна – якість".ukінформаційні послугиаутсорсингринокпопитпропозиціяпромислові підприємстваДослідження соціальних складових ринку аутсорсингу інформаційних послугBook chapterhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329