Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаКосенко, Андрій ВасильовичДолина, Ірина Володимирівна2019-06-032019-06-032019Кобєлєва Т. О. Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу / Т. О. Кобєлєва, А. В. Косенко, І. В. Долина // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 травня 2019 р. – Львів : Львівська політехніка, 2019. – С. 326-328.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41503В умовах жорсткої конкуренції маркетингова стратегія підприємств, що працюють на ринку послуг, повинна бути спрямована в першу чергу на формування довгострокових відносин з клієнтом. Цього можна досягти за рахунок встановлення і розвитку клієнтського підходу. У цьому підході є ще одна особливість маркетингу в туристичному бізнесі. Створення індивідуальної концепції, якої строго дотримується туристична організація в усіх напрямках діяльності, є відмінною рисою і можливістю виділитися серед безлічі туристичних підприємств.ukсфера послугкомунікації маркетинговіпрограми маркетинговісертифікат подарунковийрекламаакціїстрахуваннямережа соціальнапереваги конкурентністратегія маркетинговаОсобливості маркетингу послуг туристичного бізнесуThesishttps://orcid.org/0000-0001-6618-0380