Заруба, Віктор ЯковлевичПарфентенко, Ірина Анатоліївна2014-02-102014-02-102008Заруба В. Я. Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – № 4, т. 2. – С. 66-73.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4020Розглянуто сутність концепції маркетингу партнерських відносин, виявлені особливості маркетингу освітніх послуг в Україні, а також надані пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі на засадах маркетингу партнерських відносин.Essence conception of marketing of partner relations is in-process considered, the features of marketing of educational services are exposed in Ukraine, and also given suggestion in relation to organization of educational and educate process in higher educational establishment on principles of marketing of partner relations.ukпослуги освітніосвіта вищапідготовка кадрівпідготовка професійнавідносини економічніконцепція цінностейМаркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладуMarketing of partner relations in educational and educate process of higher educational establishmentArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544