Ігнатюк, Ольга Анатоліївна2024-11-202021Ігнатюк О. А. Вимоги ринку праці та освітні практики набуття "soft skills" здобувачами освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки / Ігнатюк О. А. // Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 17 листопада 2021 р. / гол. ред. В. В. Корнещук. – Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2021. – С. 113-115.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83590У тезах обґрунтовано необхідність цілеспрямованого набуття «soft skills» майбутніми викладачами вищої школи як складової їхньої професійної спрямованості. Розглядаються освітні практики формування «soft skills» здобувачів освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні науки.The theses is based the necessity of purposeful forming «soft skills» by future teachers of higher education as part of their professional orientation. The educational practices of formation of «soft skills» of students of the second and third level of training of specialty 011 – educational, pedagogical sciences are considered.ukпедагогічна дільністьм'які навичкивища освітаринок працікомунікативні навичкинавички самоорганізаціїкреативні навичкистресостійкістьнавчальний процесpedagogical activitysoft skillshigher educationlabor marketcommunication skillsself-organization skillscreative skillsstress resistanceeducational processВимоги ринку праці та освітні практики набуття "soft skills" здобувачами освіти другого та третього рівня підготовки спеціальності 011 – освітні, педагогічні наукиLabor market requirements and educational practices acquisition of "soft skills" by students of the second and third levels of training in speciality 011 – educational, pedagogical sciencesArticlehttps://orcid.org/0009-0005-6305-8802