Будник, О. Б.2014-08-272014-08-272013Будник О. Б. Методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності / О. Б. Будник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 4. – С. 72-82.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8374У статті обґрунтовано сутнісну характеристику соціально-педагогічної діяльності в методологічному аспекті на основі принципів пізнання реальної дійсності про єдність теорії і практики, системного та діяльнісного підходів, ціннісно-смислового розуміння її результатів тощо. Запропоновано визначення соціально-педагогічної діяльності вчителя з опертям на філософсько-психологічні та соціально-педагогічні теорії діяльності.The article grounds essential characteristics of social and pedagogical activity in methodological aspect based on the principles of reality cognition concerning the unity of theory and practice, system and activity approaches, value-meaningful understanding of its results etc. The author proposes the definition of social and pedagogical activity of a teacher basing on the philosophical, psychological, social and pedagogical theories of the activityukпрофесійна діяльність учителясистемне пізнання світусоціально-виховне середовищеprofessional activity of a teachersocial and pedagogical activitysocial-educational environmentМетодологічний аспект соціально-педагогічної діяльностіMethodological aspect of social and pedagogical activityArticle