Міщенко, Марина Миколаївна2014-02-242014-02-242012Міщенко М. М. Філософські основи сучасної освіти (до проблеми гуманітаризації / гуманізації освітнього процесу) / М. М. Міщенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 31. – С. 89-94.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4393В статті пропонується аналіз нової міждисциплінарної області досліджень «філософія освіти». Надається огляд найбільш вагомих для освіти філософських дисциплін (етика, аксіологія, герменевтика, теорія комунікацій) та окремих філософських концептів (гуманізм, діалогічність, «Я та Інший», розуміння, «турбота про себе» та ін.).In the paper the analysis of the new interdisciplinary research field of «Philosophy of Education» is considered. The review of the important for education philosophical discipline (ethics, aesthetics, hermeneutics, the communications theory) and some philosophical concept (humanism, dialogic, «I and Other», comprehension, «care for myself») is given.ukфілософія освітигуманітаризаціягуманізаціятеорія комунікаційдіалогічністьгерменевтикаФілософські основи сучасної освіти (до проблеми гуманітаризації / гуманізації освітнього процесу)Article