Райко, Діана ВалеріївнаШипуліна, Юлія СергіївнаКосенко, Олександра ПетрівнаКітченко, Олена Миколаївна2023-01-112023-01-112022Методичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти / уклад.: Д. В. Райко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" – Харків : Ткачов О. А., 2022. – 36 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61121Приєднання вищих навчальних закладів України до європейського освітнього простору на основі Болонської декларації висуває до них принципово нові вимоги щодо змісту навчання, організації навчального процесу та самостійної роботи, зокрема до форм та методів діагностики якості освіти та професійної підготовки фахівців. Однією з найбільш важливих форм контролю знань та навичок майбутнього фахівця є випускна кваліфікаційна робота (дипломна робота). Підготовка та захист дипломної роботи на другому (магістерському) рівні вищої освіти призначена для систематизації та закріплення здобувачем фахових знань і навичок, а також для об’єктивного контролю рівня його компетентностей щодо розв’язання типових завдань організаційної, управлінської, дослідницької, виконавчої та інших видів професійної і соціальної діяльності, які визначені освітньо-професійною програмою «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг».ukметодичні вказівкидипломна роботакваліфікаційна роботакритерії оцінюваннятитульний аркушрефератМетодичні вказівки до написання дипломної роботи для здобувачів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освітиLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-9307-103Xhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578Xhttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697https://orcid.org/0000-0002-3868-5653