Panfilov, Yurij2015-11-232015-11-232011Panfilov Y. Some directions of achievement high-quality of new level of education (by experience of using modern pedagogical educational technologies in the National technical university "Kharkiv polytechnic institute") / Y. Panfilov // Теория и практика управления социальными системами: философия, психология, педагогика, социология. – 2011. – № 4. – С. 36-46.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18348Вихід на новий якісний рівень розвитку суспільства, кардинальні зміни цілей і характеру суспільного виробництва спричиняють зміну вимог до професіоналізму й особистісних якостей фахівців. Значне зростання обсягів інформації і прискорення циклу її відновлення при обмеженому терміні навчання, розвиток інформаційно-комунікативних технологій потребують інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів завдяки впровадженню сучасних педагогічних технологій. У статті розглядається досвід НТУ "ХПІ" щодо впровадження нового змісту, методів навчання, посилення прикладної спрямованості, відповідного дидактичного, науково-методичного та психолого-педагогічного забезпечення навчального процесу.enпідготовка професійнапідготовка фахівцівякості особистісніпрофесіоналізмтехнології інформаційно-комунікаційнітехнології педагогічніінноваціїдіяльність навчально-пізнавальнапроцес навчальнийSome directions of achievement high-quality of new level of education (by experience of using modern pedagogical educational technologies in the National technical university "Kharkiv polytechnic institute")Деякі напрями досягнення якісно нового рівня освіти (на досвіді використання сучасних педагогічних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут")Article