Пильов, Володимир ОлександровичЛіньков, Олег ЮрійовичТриньов, Олександр Володимирович2020-12-102020-12-102020Методичні вказівки до розрахункової роботи "Дослідження теплонапруженого стану поршня" з дисципліни "Теплообмін у ДВЗ" [Електронний ресурс] : для студентів спец. 142 "Енергетичне машинобудування" / уклад.: В. О. Пильов, О. Ю. Ліньков, О. В. Триньов. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 28 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49741.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49741З дедалі більш зростаючими вимогами до потужності ДВЗ, а саме до її збільшення, збільшується й теплонапружений стан деталей двигуна, зокрема, камери згоряння, а в дизелі – поршня. Забезпечення заданого ресурсу теплонапружених деталей камери згоряння є однією з найбільш важливих проблем, які потребують вирішення в процесі проєктування перспективних двигунів та їхньої модернізації. Камера згоряння є одним із найважливіших конструктивних елементів дизеля, що безпосередньо впливає на паливну економічність, токсичність викидів і ресурс. У розрахунковій роботі досліджується поршень швидкохідного дизеля на досягнення необхідного рівня працездатності при заданому рівні форсування. У процесі аналізу виконується оцінка температури крайки камери згоряння, зони верхнього поршневого кільця та рівень форсування двигуна. Особливу увагу приділено синтезу геометрії камери згоряння за допомогою САПР, заданню граничних умов і рішенню завдань теплопровідності.ukметодичні вказівкитеплопровідністьграничні умовидиференціальні рівнянняінтеграликамери згоряння поршнівМетодичні вказівки до розрахункової роботи "Дослідження теплонапруженого стану поршня" з дисципліни "Теплообмін у ДВЗ"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-2780-2412