Ілляшенко, Сергій МиколайовичКарпіщенко, Марина Юріївна2020-03-302020-03-302008Ілляшенко С. М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Карпіщенко // Механiзм регулювання економiки. – 2008. – Т. 1, № 3. – С. 41-51.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45316У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом.ukнауково-технічний потенціалмаркетингові стратегіїхімічна промисловістьукраїнський ринокекономічний розвитоклакофарбові матеріалиАдаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)Articlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788