Омеляненко, Тетяна Володимирівна2014-07-162014-07-162013Омеляненко Т. В. Визначення стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємств / Т. В. Омеляненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 50 (1023). – С. 135-145.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7670The paper is about determination of term “client relationships strategy of energy distribution enterprises”. It is specified the term “relationships management”, it is justified strategy level of client relationship management in energy distribution enterprises.Стаття торкається дискусійної проблематики визначення поняття «стратегія управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємств». Уточнено поняття «управління взаємовідносинами», обґрунтований стратегічний рівень управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємств.ukринок електроенергіїдвосторонні договориобласні енергопостачальні підприємстваелектроенергетика Українипоглиблення реформ енергоринкуВизначення стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальних підприємствArticle