Лоєнко, Анастасія ОлександрівнаЛарка, Людмила Сергіївна2019-08-202019-08-202019Лоєнко А. О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів / А. О. Лоєнко, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 252.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42040ukаудиторія цільоваринок товарівмаркетологМаркетингові дослідження поведінки споживачівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464