Косенко, Софія АндріївнаПерерва, Петро Григорович2023-11-082023-11-082023Косенко С. А. Розробка комплексу маркетингу промислового підприємства [Електронний ресурс] / С. А. Косенко ; наук. керівник П. Г. Перерва // Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри : [матеріали] Всеукр. наук.-практ. конф. [студентів та аспірантів], 17-18 жовтня 2023 р. / ред. кол.: Н. С. Краснокутська [та ін.] ; відп. за вип. Н. М. Волоснікова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 132-136.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70537Доведено, що комплекс маркетингу допомагає підвищити ефективність роботи компанії та задовольнити потреби цільової аудиторії. Для результативного просування над ринком важливо розробити стратегію і створити докладний маркетинговий план вирішення поставлених завдань. Нами визначено найбільш важливі цілі, які можна досягти за допомогою комплексу маркетингу.ukмаркетингмаркетингова програмапросування товаруринокпромислові підприємстваРозробка комплексу маркетингу промислового підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329