Ларка, Людмила Сергіївна2025-01-032024Ларка Л. С. Формування маркетингових інструментів управління підприємством у повоєнний період / Ларка Л. С. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 217-219.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84861ukекономічна діяльністьмаркетингуправлінняпідприємницька діяльністьцифровізаціябізнесФормування маркетингових інструментів управління підприємством у повоєнний періодArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464