Матросова, Вікторія ОлександрівнаПерерва, Петро ГригоровичВолченко, Анна Сергіївна2020-09-032020-09-032020Матросова В. О. Маркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесі / В. О. Матросова, П. Г. Перерва, А. С. Волченко // Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави : матеріали ювілейної міжнар. наук.-практ. Internet-конф., 28-29 травня 2020 р. – Запоріжжя : ЗНУ, 2020. – С. 256-260.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47962Доведено, що маркетинг вражень в туризмі – це система постійного узгодження послуг, що надаються з послугами, які користуються попитом в даний момент на ринку і які туристичне агентство може надати клієнтам з вигодою для себе, при цьому зробити це потрібно краще своїх конкурентів.ukтуризмгостинністьзадоволеність клієнтакреативністьМаркетинг вражень: новий підхід в туристичному бізнесіThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329