Петренко, Олександр МиколайовичЛюбарський, Борис ГригоровичГлєбова, Марина Леонідівна2020-11-282020-11-282017Петренко О. М. Математична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонів / О. М. Петренко, Б. Г. Любарський, М. Л. Глєбова // Системи управління, навігації та зв'язку : зб. наук. пр. / гол. редкол. С. В. Козелков. – Полтава : ПНТУ, 2017. – Вип. 2 (42). – С. 46-50.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49569В статті розроблено методику визначення теплового стану елементів конструкції асинхронного тягового двигуна трамвайного вагону на підставі еквівалентної теплової схеми заміщення. За результатами моделювання нагріву та охолодження тягового двигуна АД 931 для трамвайного вагону встановлено, що лобова частина обмотки статора, яка має найбільше температурне навантаження може нагрітися до сталого перегрівання 134,67 °C в режимі однократної широтно-імпульсної модуляції та 96,64 °C в режимі просторово-векторної широтно-імпульсної модуляції.In the article the technique of definition of a thermal condition of elements of a design of the asynchronous draft engine of the tram car on the basis of an equivalent thermal scheme of replacement is developed. Based on the results of modeling the heating and cooling of the traction engine AD 931 for a tram car it is established that the frontal part of the stator winding that has the greatest temperature load can be heated to a stable overheat of 134.67 °C in the mode of single pulse width modulation and 96.64 °C in the space-vector pulse-width modulation mode.ukеквівалентна теплова схематемпература охолоджувального середовища,широтно-імпульсна модуляціяасинхронний тяговий двигунthermal replacement circuittraction induction motorpulse width modulationМатематична модель теплового стану тягових асинхронних двигунів трамвайних вагонівMathematical model of the thermal condition of tractional asynchronous motor traw-motorsArticle