Кобєлєв, Валерій МиколайовичТихонова, А. В.2014-10-102014-10-102014Кобєлєв В. М. Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості / В. М. Кобєлєв, А. В. Тихонова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 33 (1076). – С. 34-38.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9381У статті визначено найбільш ефективні засоби просування бренду на ринок харчової промисловості та їх особливості. Проведений аналіз особливостей використання товарного знаку при розробці рекламної кампанії для підприємств харчової галузіukторгова маркатоварний знакрекламастимулювання збутуспоживча лояльністьпокупціОсобливості просування бренду на ринку харчової промисловостіArticle