Благой, В. В.2014-03-242014-03-242013Благой В. В. Факторний аналіз беззбиткового обсягу продажів / В. В. Благой // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 22 (995). – С. 146-151.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4999В статті досліджено питання використання аналізу практики управління витратами на виробництво і реалізацію продукції. Розглянута методика управління витратами підприємства на основі маржинального аналізу, який доповнено факторним аналізом беззбиткового обсягу продажів.The paper investigates the use of analysis of management practices cost of production and sales. The method of cost management on the basis of marginal analysis, factor analysis is supplemented break-even sales.ukсобівартістьуправління витратамианаліз маржинальнийреалізація продукціївиробництво продукціїcostmanagement costmarginal analysisfactor analysisФакторний аналіз беззбиткового обсягу продажівArticle