Гарна, Ульяна ЮріївнаПерерва, Петро Григорович2021-12-292021-12-292021Гарна У. Ю. Інформаційне забезпечення принципів аромамаркетингу / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва [Електронний ресурс] // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 51-57. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55516.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55516Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатне перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції. Запахи задіють нашу пам'ять. Нюх включається у дитини першим, випереджаючи зір і смак. Вкрай важливо - запах впливає на прийняття рішень споживача щодо покупки того чи іншого товару.ukаромамаркетингінноваціїпопитпропозиціякреативні технологіїінтелектуальна власністьІнформаційне забезпечення принципів аромамаркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329