Черепанова, Вікторія ОлександрівнаІванюженко, Катерина ОлександрівнаКолесник, Анастасія ОлександрівнаБалабан, Дар'я Валеріївна2020-12-152020-12-152020Ціноутворення в міжнародному маркетингу / В. О. Черепанова [та ін.] // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 217-220.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49874Доведено, що встановити в міжнародній торгівлі ціну товару складно тому, що вона – величина принципово нестійка. На неї впливають цикл, в якому знаходиться світова економіка; кон'юнктура ринку; конкуренти; посередники і покупці; змінні курси обміну валют.ukринокефективністьпідприємствацінова стратегіяЦіноутворення в міжнародному маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-0294-1678