Мірошник, Марія Володимирівна2023-08-082023-08-082023Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг послуг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 56 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67873Самостійна робота є важливою складовою у підготовці кваліфікованого фахівця, конкурентоспроможного на ринку праці, здатного до компетентної професійної діяльності на рівні світових стандартів. Самостійна робота є одним з компонентів навчального процесу, важливим чинником, що формує вміння навчатися, сприяє активізації засвоєння знань. Самостійна робота є основним засобом опанування навчального матеріалу у позааудиторний час. Значно підвищується значення та статус самостійної роботи при введенні кредитно-модульної технології навчання, за якою скорочується обсяг аудиторної роботи. Головна мета самостійної пізнавальної діяльності здобавачів – навчитися індивідуально здобувати, оновлювати та поповнювати знання, плідно використовувати їх під час навчання та в подальшій професійній діяльності. Самостійна робота базується на принципах розвиваючого навчання, відбувається без безпосередньої участі викладача, але під його керівництвом. У процесі самостійної роботи реалізується основна функція навчального процесу – одержання здобувачем максимального обсягу знань, їх закріплення і перетворення у стійкі вміння і навички. Самостійна робота над навчальною дисципліною «Маркетинг послуг» включає: - опрацювання теоретичних основ прослуханого лекційного матеріалу; - вивчення окремих тем або питань, які передбачено для самостійного опрацювання; - підготовку до виступу на семінарському занятті; - вирішення та письмове оформлення задач, схем, діаграм, інших робіт графічного характеру; - підготовку конспектів навчальних чи наукових текстів; - збір інформації для виконання індивідуального завдання; - виконання тестових завдань тощо. Окремі питання, які включені до лекційного курсу, потребують більш детального і глибокого вивчення. Самостійна робота полягає у вивченні та опрацюванні основної і додаткової літератури, законодавчих та нормативних документів, виконанні практичних завдань. Самостійна робота сприяє успішному засвоєнню програмного матеріалу з навчальної дисципліни «Маркетинг послуг», дає можливість опанувати важливі вміння з здобуття та розширення професійного світогляду, одержати практичні навички.ukметодичні вказівкиекономічна діяльністьпідприємницька діяльністьмаркетинг готельних послугмаркетинг туристичних послугмаркетинг страхових послугмаркетинг банківських послугМетодичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Маркетинг послуг"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587