Савельєв, В. Л.Чернишов, Владислав ОлеговичЛарка, Людмила Сергіївна2025-01-032024Савельєв В. Л. Особливості управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в кризових ситуаціях / Савельєв В. Л., Чернишов В. О., Ларка Л. С. // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 298-300.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84863ukекономічна діяльністьбізнесмаркетингключові показники ефективностіпідприємницька діяльністьОсобливості управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в кризових ситуаціяхArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464