Борисюк, О. Ю.Кітченко, Олена Миколаївна2017-01-132017-01-132016Борисюк О. Ю. Проведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівлі / О. Ю. Борисюк, О. М. Кітченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2016" : тр. 12-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-8 грудня 2016 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 95-97.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26212ukуправлінські рішенняринкові стратегіїметод опитуванняметод фокус-групПроведення маркетингових досліджень для підприємств роздрібної торгівліThesishttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653