Саєнко, Н. О.2015-02-022015-02-022011Саєнко Н. О. Роль та значення брендингу в Україні / Н. О. Саєнко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 8. – С. 36-39.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12715В роботі розглядаються роль та значення брендингу на українському ринку, а також особливості застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку.This work examines the role and importance of branding in the Ukrainian market and also feature for the concept of branding in the domestic market.ukукраїнський риноквітчизняні виробникимаркетингбрендторгова маркапозиціюванняРоль та значення брендингу в УкраїніArticle