Левицька, Є. Г.2016-10-242016-10-242010Левицька Є. Г. Напрями формування іміджу підприємств за рахунок посилення соціальної відповідальності бізнесу / Є. Г. Левицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 6. – С. 103-108.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23895У статті проаналізовані сутність, значення й умови формування позитивного іміджу конкурентоздатного вітчизняного підприємства індустрії гостинності в процесі його ринкової діяльності. Встановлено взаємозв'язок іміджу підприємства з рівнем дотримання ним принципів соціальної відповідальності.The analysis of nature, significance and conditions to form a positive image of a competitive domestic hospitality industry enterprise in the process of its market activity is given. Interconnection between the image of an enterprise and the level of keeping by it social responsibility is ascertained.ukпідвищення конкурентоспроможностіімідж на ринкусоціальна відповідальністькомплексний підхідпідвищення ефективності управліннямінімізація ризиківНапрями формування іміджу підприємств за рахунок посилення соціальної відповідальності бізнесуArticle