Вигранка, Т. В.2016-12-162016-12-162016Вигранка Т. В. Комунікативна компетентність сучасних педагогів мовних дисциплін у вищих навчальних закладах / Т. В. Вигранка // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 2. – С. 31-40.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25476У статті проаналізовано особливості та ключові характеристики моделі мовної компетентності як складової академічної освіти сучасних фахівців гуманітарного профілю. Визначено критерії та характеристики мовних компетентностей, основні їх складові, результативність володіння та використання на практиці зазначених компетентностей. Узагальнено теоретичні засади, здійснено огляд особливостей застосування мовних компетентностей академічної освіти для фахівців. Обгрунтовано основні мовленнєво-комунікативні складові мовної компетентності забезпечення професійної майстерності у фахівців гуманітарного профілю.The article analyzes the characteristics and key features of the model of language competence as part of academic education of modern specialists of humanitarian description. The criterias and characteristics of language competencies, their main components, the impact of the ownership and use in practice these competences. Theoretical principles carried review features the use of language competencies of academic education for professionals. Grounded speech and basic components of linguistic and communicative competence provide professional trade specialists of humanitarian description.ukвиди компетенціймовна освітапоняття мовленнєвої компетентностімовленнєво-комунікативні складовіпрофесійна майстерністьlinguistic competencelanguage educationКомунікативна компетентність сучасних педагогів мовних дисциплін у вищих навчальних закладахCommunicative competence of the modern teachers of languages disciplines in higher educationArticle