Глібко, Олена АнатоліївнаСімонова, Ольга ГеннадіївнаСавченко, Л. М.2020-05-112020-05-112017Глібко О. А. Соціальна реклама як тематика творчої роботи на олімпіаді з web-технологій та web-дизайну / О. А. Глібко, О. Г. Сімонова, Л. М. Савченко // Системи управління, навігації та зв'язку : зб. наук. пр. / гол. ред. С. В. Козелков. – Полтава : ПНТУ, 2017. – Вип. 4 (44). – С. 46-49.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46144Стаття присвячена аналізу досвіду проведення 1 туру Всеукраїнської олімпіади студентів з web-технології і web-дизайну, створенню промо-сайту про день відкритих дверей НТУ "ХПІ", розкриттю ролі соціальної реклами у підвищенні серед абітурієнтів мотивації до вступу у виш.The article is devoted to the analysis of the experience of conducting the 1st round of the All-Ukrainian Olympiad of students on web-technology and web-design, creation of a promo-site about the day of the open doors of NTU "KhPI" to reveal the role of social advertising in raising among the entrants of motivation to enter higher education institutions.ukпромо-сайттворчі завданнявеб сайтдизайн сайтуpromo-sitecreative tasksmeans of web-layoutsocial advertisingСоціальна реклама як тематика творчої роботи на олімпіаді з web-технологій та web-дизайнуSocial advertising as a thematic of creative work on olympiad with web technologies and web designArticle