Дідух, І. І.2018-01-292018-01-292016Основи маркетингу (для викладачів) : навч.-метод. посібник / І. І. Дідух ; ред.: І. І. Дідух, О. А. Галкіна, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – 116 с. – (Серія дидактичних матеріалів з підприємницької освіти в установах професійної освіти України "Підприємництво як ключ до успіху", Ч. 6.).978–617–7017–73–7https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34200Серія навчально-методичних посібників містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, визначенні питань управління підприємницькою діяльністю, правових основ підприємництва, соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльності. Призначено для студентів ВНЗ І-II рівня акредитації економічних, управлінських та інженерних спеціальностей, підприємців початківців та фахівців практиків.ukпідприємницька діяльністьправові основи підприємництвапідприємництвобізнессоціальна відповідальність бізнесумаркетингуправління маркетинговою діяльністюмаркетингова інформаціямаркетингові дослідженнясегментація ринкупозиціонування товарумаркетингова товарна політикамаркетингове ціноутвореннярозподіл товарівтоварорухмаркетингові комунікаціїпланування маркетингової діяльностіконтроль маркетингової діяльностіОснови маркетингу (для викладачів)Book