Illiashenko, SergiiShypulina, YuliiaIlliashenko, NataliiaGryshchenko, Olena2020-09-182020-09-182019The information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companies / S. Illiashenko [et al.] // Digitalization of agrarian management : materials of the intern. sci.-practical conf. ISPCDAM-2019, November 29-30, 2019. – Kyiv : NULES of Ukraine, 2019. – P. 37-38.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48265The research results contribute to the theoretical and practical principles of innovation management in terms of increasing the level of information support for marketing innovative decisions in Ukrainian companies.Результати дослідження розвивають теоретичні та практичні засади інноваційного менеджменту в частині підвищення рівня інформаційного забезпечення маркетингових інноваційних рішень в українських компаніях.eninformation support systemmarketing innovative decisionsdecision makingсистема інформаційної підтримкимаркетингові інноваційні рішенняприйняття рішеньThe information support system's formation of marketing innovative decisions in Ukrainian companiesІнформаційна підтримка систем прийняття маркетингових інноваційних рішень в українських компаніяхThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-8133-578Xhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215https://orcid.org/0000-0002-4979-9533