Заруба, Віктор ЯковлевичГрозний, І. С.Ходак, М. І.2014-02-142014-02-142008Заруба В. Я. Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктів / В. Я. Заруба, І. С. Грозний, М. І. Ходак // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – Розд. 9. – С. 338-364.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4126ukбізнес інвестиційно-інноваційнийефективністьконкурентоспроможністьмодернізаціяреалізація проектівкапітал венчурнийоптимізаціяпідприємстводіяльність інноваційнаФормалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544