Омеляненко, Тетяна Володимирівна2014-01-222014-01-222012Омеляненко Т. В. Маркетинг взаємовідносин зі споживачами на енергопостачальному підприємстві / Т. В. Омеляненко // Тези доп. 20-ї Міжнар. наук.-практ. конф. "Інформаційні технології : наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я" (MicroCAD–2012), 15-17 травня 2012 р. / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Ч. 4. – С. 161.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3748ukуправління взаєминамиенергокомпаніїклієнтські відносиниспоживачі електроенергіїМаркетинг взаємовідносин зі споживачами на енергопостачальному підприємствіThesis