Дубініна, Оксана Миколаївна2020-07-212020-07-212014Дубініна О. М. Функції математичної культури інженера О. М. Дубініна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. / гол. ред. О. Е. Коваленко. – Харків : УІПА, 2014. – № 42-43. – С. 26-32.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47474У статті систематизовано основні функції математичної культури в процесі професійної підготовки та подальшої професійної діяльності інженерів, спираючись на результати дослідження із формування математичної культури студентів у процесі їхньої професійної підготовки за напрямом "програмна інженерія" у вищих технічних навчальних закладах. Виокремлено акмео-прогностичну, аксіологічну, виховну, гносеологічну, диференційну, знаково-комунікативну, інтегративну, нормативну, рефлексивну, розвиваючу, трансляційну функції. Запропоновано формулювання терміну "функції математичної культури" стосовно формування професійної інженерної компетентності.The article defines the basic functions of mathematical culture in education and professional activities of engineers, based on results of a study on the formation of mathematical culture of students during their training in the field of "software engineering" in the technical colleges. It is marked acme-predictive, axiological, educational, epistemological, differential, symbolic and communicative, integrative, normative, reflective, developing, translational functions. The author proposed wording of the term "function of mathematical culture" in the process of formation of professional engineering competence.ukвища технічна професійна освітаматематична культура особистостіпрограмна інженеріяінженерна компетентністьhigher technical vocational educationmathematical culture of the individualsoftware engineeringfunctions of mathematical cultureФункції математичної культури інженераFunctions of mathematical culture of engineerArticle