Дюжев, Олександр ВікторовичКосенко, Андрій Васильович2024-09-052024-09-052024Дюжев О. В. Комерційна сприйнятливість / О. В. Дюжев, А. В. Косенко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 755.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80887Комерційна сприйнятливість визначається як здатність підприємства привертати увагу та зберігати інтерес споживачів до своїх товарів чи послуг. Комерційна сприйнятливість підприємства включає в себе такі аспекти, як створення сильного бренду, розробка ефективних маркетингових стратегій, підтримка високої якості продукції та послуг, а також побудова довгострокових відносин із клієнтами.ukкомерційна сприйнятливістьвдосконаленняметодибізнесефективністьпідприємстваКомерційна сприйнятливістьArticle