Любарський, Борис ГригоровичНурієв, Р. Ш.Белевцов, В. В.Лелюк, Б. В.2020-06-202020-06-202016Оптимальні режими роботи тягового приводу на основі синхронного тягового двигуна зі збудженням від постійних магнітів / Б. Г. Любарський [та ін.] // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2016) : наук. вид. : тези доп. 24-ї міжнар. наук.-практ. конф., [18-20 травня 2016 р.] : у 4 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 204.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47055ukширотно-імпульсна модуляціяелектропоїзддизель-поїздкоефіцієнт корисної діїмотор-вагонний рухомий складОптимальні режими роботи тягового приводу на основі синхронного тягового двигуна зі збудженням від постійних магнітівThesis