Chernyshova, D. V.Mehovych, S. A.Pererva, P. G.2023-08-252023-08-252023Chernyshova D. V. Marketing experiences in the international hospitality industry [Electronic resource] / D. V. Chernyshova, S. A. Mehovych, P. G. Pererva // Стратегія розвитку міст: молодь і майбутнє (інноваційний ліфт): поствоєнна розбудова : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., [15 березня 2023 р.] / ред.: О. І. Угоднікова, О. В. Жук ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 170-175. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68364.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68364The report substantiates that the fact that, in our eyes, the development process of value migration gives impetus to the creation of completely new economic and marketing tools for the activities of tourist enterprises on the target international market is important for the enterprises of the international tourism industry: the economy and marketing of impressions is emerging.eninternational tourismhotel and restaurant businessimpression marketingefficiencyMarketing experiences in the international hospitality industryМаркетинг вражень в міжнародній індустрії гостинностіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329