Верясова, Ганна Миколаївна2014-05-212014-05-212012Верясова Г. М. Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства / Г. М. Верясова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 6. – С. 4-9.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6292У статі розглядається методичний підхід до оцінки ринкової привабливості продукції промислового підприємства. Запропоновано застосування експертного методу для визначення споживацьких переваг, методу аналізу ієрархій – для визначення значущості параметрів продукції промислового підприємства.In the article methodical approach to estimation of products market attractiveness in the industrial enterprise is considered. The expert method for consumer choice determination have been suggested, method of hierarchy analysis – for determination of production parameters importance on the industrial enterprise.ukспоживацька оцінкаекспертний методінтегральний показникОцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємстваArticle