Ведернікова, Ольга АнатоліївнаПроуторова, Я. Г.2019-02-192019-02-192012Ведернікова О. А. Формування системи управління взаємовідносинами зі споживачем в умовах глобалізації / О. А. Ведернікова, Я. Г. Проуторова // Стратегія інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта : зб. матеріалів 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11-14 квітня 2012 р. / ред.: П. Г. Перерва, О. Д. Матросов, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – С. 258-260.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39745ukспоживачіCustomer Relationship ManagementприбутоккультураФормування системи управління взаємовідносинами зі споживачем в умовах глобалізаціїThesis