Кучинський, Володимир АнатолійовичНеманіхіна, Наталія Вікторівна2023-12-112023-12-112023Кучинський В. А. Розвиток лояльності персоналу як основа протидії хедхантингу / В. А. Кучинський, Н. В. Неманіхіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 741.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71750Для формування лояльності персоналу необхідно застосовувати наступні заходи: комплексний підхід до мотивування персоналу, який передбачає не тільки матеріальне але і різноманітність нематеріальних засобів; регламентація і нормування, що дає працівникам впевненість і стабільність, підвищує прихильність до компанії; розвиток корпоративної культури, яка поширює поділювані працівниками цінності в компанії і спрямована на командну робота; поведінка керівників, які демонструють відданість підприємству; впровадження системи управління конфліктами та змінами. Таким чином, компанія, яка реалізує заходи з розвитку лояльності персоналу, знижує негативні наслідки хедхантингу.ukлояльність персоналумотивування персоналухедхантингуправління конфліктамипродуктивність праціРозвиток лояльності персоналу як основа протидії хедхантингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6058-3709