Ілляшенко, Сергій Миколайович2024-05-272024-05-272024Ілляшенко С. М. Маркетинг інновацій як концепція і інструментарій інноваційного бізнесу [Електронний ресурс] / Ілляшенко Сергій // Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління "Від відновлення до зростання" : матеріали 3-го Міжнар. форуму = Economics. Finance. Business. Management : proc. of the 3ed International Forum EFBM 3.0 "From recovery to growth" : Маркетингові технології в управлінні національним та міжнародним бізнесом на зламі епох: виявлення тенденцій та подолання викликів = Business Administration Amid Epochal Shifts on a National and Global Scale: Recognizing Trends and Handling Obstacles with Marketing Technologies : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 23 травня 2024 р. / заг. ред. А. І. Ігнатюк ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Електрн. текст. дані. – Київ : Ліра-К, 2024. – С. 44-45. – URL:https://www.efbm.org/wp-content/uploads/2024/05/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96-1.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77776Висвітлено методологічні засади маркетингу інновацій, що розглядається як концепція і інструментарій ведення інноваційного бізнесу в умовах технологічних трансформацій сучасної економіки.The methodological foundations of marketing of innovations, which is considered as a concept and instrumentarium for conducting innovative business in the context of technological transformations of the modern economy, are highlighted.ukтехнологічні трансформаціїінноваційний розвитокмаркетинг інноваційінноваційний бізнесінноваційний процесінноваційні ризикиtechnological transformationsinnovative developmentmarketing of innovationsinnovative businessinnovation processinnovation risksМаркетинг інновацій як концепція і інструментарій інноваційного бізнесуMarketing of innovations as a concept and tools of innovative businessArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788