Олійник, Тетяна Олексіївна2021-04-282021-04-282021Олійник Т. О. Особливості використання ресурсів культурної спадщини у педагогічному університеті / Т. О. Олійник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 1. – С. 3-15.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52415У статті досліджено проблемні питання більш широкого розуміння інклюзивної освіти, зокрема соціального виміру, що акцентують на відкритості та доступності освіти для всіх як основи вирішення суспільних викликів. Розглянуто особливості запровадження ресурсів цифрової культурної спадщини Europeana у навчальний процес, виховний потенціал якої у формуванні цифрової компетентності освітян обумовлює пошук інноваційних підходів та ресурсів. Пропонується впровадження курсів для студентів першого року навчання щодо особливостей застосування засобів цифрової підготовки, що підвищує рівень формування їхнього критичного мислення та креативності в умовах відкритої освіти.The article examines the problematic issues of a broader understanding of inclusive education, in particular, the social dimension, emphasizing the openness and accessibility of education for all as a basis for addressing societal challenges. The peculiarities of the implementation of Europeana digital cultural heritage resources into the educational process are considered, the educational potential of which in the formation of digital competence of educators determines the search for innovative approaches and resources. It is proposed to introduce courses for first-year students on the peculiarities of the use of digital, which increases the level of the formation of their critical thinking and creativity in the open education circumstance.ukвідкрита освітакультурна спадщина Europeanaперсональне навчальне середовищекреативне перетворення і критичне осмисленняopen educationEuropeana cultural heritagepersonal learning environmentcreative transformation and critical thinkingОсобливості використання ресурсів культурної спадщини у педагогічному університетіPeculiarities of usage of cultural heritage resources in the training of a modern specialistArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2021.1.01