Дмитриенко, Валерий ДмитриевичНосков, Валентин ИвановичЛипчанский, Максим ВалентиновичЗаковоротный, Александр Юрьевич2015-09-072015-09-072004Определение оптимальных режимов ведения дизель-поезда с использованием нейронной сети АРТ / В. Д. Дмитриенко [и др.] // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Информатика и моделирование. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2004. – № 46. – С. 90-96.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/16567Розглянуто питання побудови і використання нейронних мереж, які інформують машиніста про режим ведення дизель-потяга, що приводить до економії енергоресурсів у значних обсягах. На основі експериментальних даних визначені основні області значень параметрів, що контролюються. Запропоновано рекомендації з впровадження нейронної мережі, що ідентифікує в системи контролю і діагностики електропередачі рухомого складу.The questions of the building and usage neural networks, informing machinist on optimum mode of control diesel-train that brings about spare power resource in significant volume are considered. On base experimental are given the main areas of importance controlled parameter are determined. The recommendations on introduction identifying neural network in systems of the checking and diagnostics of the electro transmission of the rolling stock are offered.ruлокомотивэнергетические установкиэнергоресурсытяговый подвижной составразгонОпределение оптимальных режимов ведения дизель-поезда с использованием нейронной сети АРТArticle