Дьякова, Наталія МиколаївнаТкачов, Максим МихайловичПерерва, Петро Григорович2021-02-112021-02-112020Дьякова Н. М. Цифровий маркетинг як основа цифрової економіки / Н. М. Дьякова, М. М. Ткачов, П. Г. Перерва // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2020. – Вип. 3. – С. 147-149.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50965ukІнтернетонлайн-платформиsearch engine optimizationSEM-search engine marketingsocial media optimizationЦифровий маркетинг як основа цифрової економікиThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329