Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : міжнародна науково-практична конференція. 2018
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя : міжнародна науково-практична конференція. 2018 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості запровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти з особливими умовами навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Полотай, О. І.Документ Система організації змішаного навчання в університеті(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Семенов, М. А.; Кротких, В. Д.У роботі проведено аналіз термінів цифрового навчання, робиться допущення, що змішане навчання є трансформацією терміну дистанційне навчання. Показано, що змішане навчання є зручним інструментом для практичного застосування дистанційного навчання в університеті.Документ Вітальне слово участникам науково-методичної конференції "Змішане навчання - інновації 21 сторіччя" ректора НТУ "ХПІ" Сокола Є. І.(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Сокол, Євген ІвановичДокумент Комбіноване навчання алгебри і теорії чисел в НПУ ім. М. П. Драгоманова(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Антошків, М. С.Документ Ролі гравців дуального навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Кухаренко, Володимир МиколайовичДокумент Мотиваційні аспекти діяльності викладача іноземних мов в умовах комбінованого навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Мусійовська, О. Ф.; Шуневич, Б. І.Документ Змішане навчання і дуальна форма здобування вищої освіти як перспективні підходи до підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Триус, Ю. В.; Герасименко, І. В.У дослідженні проаналізовано здобутки і проблеми IT-індустрії в Україні, висвітлено основні проблеми існуючих проблем у сфері підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій, зокрема у вищих технічних закладах освіти. Розглянуто основні шляхи вирішення визначених проблем, зокрема через впровадження технологій змішаного навчання і дуальної форми здобування вищої освіти. Метою даного дослідження є аналіз взаємозв'язку між такими інноваційними підходами у галузі підготовки майбутніх IT-фахівців як змішане (комбіноване) навчання і дуальна форма здобування вищої освіти. Представлено досвід авторів щодо використання технологій змішаного навчання і впровадження елементів дуального навчання у підготовку майбутніх IT-фахівців у ЧДТУ.Документ Змішане навчання та сучасність(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Кухаренко, Володимир МиколайовичДокумент Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018)Документ Онлайн и офлайн обучение в практике преподавания иностранных языков(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Грудок-Костюшко, М. А.; Варинская, А. М.Документ Досвід впровадження технології портфоліо як засобу підвищення якості цифрової освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Олійник, Т. О.; Кузнецова, А. В.; Мірошніченко, С. В.; Танько, Т. П.Документ Особливості прийняття рішень щодо впровадження змішаного навчання як інновації в закладах вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Бикова, Т. Б.; Іващенко, М. В.Документ Психологічні проблеми ставлення викладачів закладів вищої освіти до змішаного навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Колесник, Ю. І.; Тарасова, Т. Б.Документ Актуальність впровадження змішаного навчання у ВНЗ(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Адашевська, Ірина Юріївна; Краєвська, Олена ОлександрівнаУ статті розглядаються актуальні питання впровадження змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Розкрито сутність змішаного навчання, визначено його завдання й переваги в навчальному процесі ВНЗ.Документ Использование интерактивного сайта в курсе "Системный анализ"(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Савченко, Николай ВладимировичПредставлено краткое описание интерактивного учебного сайта "Системный анализ" для организации смешанного обучения со студентами кафедры "Системы информации" НТУ "ХПИ"Документ Социальные и психолого-педагогические проблемы внедрения системы смешанного обучения для учащихся сельской местности(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2018) Вирнина, Н. А.; Игнатенко, Е. В.; Колебошин, В. Я.Документ Досвід впровадження змішаного навчання на кафедрі "Охорона праці та навколишнього середовища"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Твердохлєбова, Аліна СергіївнаСпівробітники кафедри "Охорона праці та навколишнього середовища" НТУ "ХПІ" активно розробляють дистанційні курси для школярів, абітурієнтів, студентів усіх спеціальностей і спеціальності "Цивільна безпека".Документ Особливості впровадження змішаного навчання у Сумському державному університеті(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шовкопляс, О. А.; Зубань, Ю. О.; Базиль, О. О.; Лаврик, Т. В.; Кравченко, Ю. А.; Бражник, І. Є.У роботі представлені результати експерименту з апробації змішаного навчання у Сумському державному університеті (СумДУ), започаткованого у 2016 році. Апробація моделі змішаного навчання дозволяє систематизувати та узагальнити накопичений педагогічний досвід викладачів.Документ Переваги і проблеми впровадження змішаного навчання у загальній середній школі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ігнатенко, Є. В.; Вірніна, Н. А.; Колебошин, В. Я.Документ Дистанційне навчання в системі класичної освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Левчук, В. Г.; Тимченко, Г. М.; Бережна, Н. І.