Вісник № 62
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник № 62 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості організації каналів збуту продукції на меблевому ринку(НТУ "ХПІ", 2010) Приварникова, І. Ю.; Писаренко, О. В.Подано особливості організації збуту продукції на меблевому ринку українськими виробниками. Розглянуто іноземний досвід в організації збуту виробниками меблів. Задля збільшення обсягів збуту українським виробникам меблів сформульовано рекомендації щодо організації системи збуту з урахуванням сучасних можливостей та потреб споживачів.Документ Сутність інновацій та їхня роль у ринковій економіці(НТУ "ХПІ", 2010) Черноіванова, Г. С.Узагальнено теоретичні підходи до обґрунтування понять інноваційної діяльності підприємства. Уточнено поняття інноваційної діяльності: "новина", "інновація" (нововведення), "інноваційна діяльність", "інноваційний процес", "інноваційний проект".Документ Анализ факторов влияния современного постиндустриального производства на изменение структуры процесса научного исследования(НТУ "ХПИ", 2010) Смоловик, Раиса Федоровна; Линник, Елена Ивановна; Давыдова, Н. А.In article modern conditions of globalization of economic systems and necessity of application of base principles of management to the changed conditions of postindustrial development are analyzed.Документ Оцінка інноваційного потенціалу підприємства, як основа стратегії розвитку підприємства(НТУ "ХПІ", 2010) Матросов, Олександр Дмитрович; Матросова, Вікторія ОлександрівнаПроблеми діагностики інноваційного потенціалу. Послідовність та процедура оцінки інноваційного потенціалу підприємства. Коефіцієнт інноваційної активності.Документ Напрямки підвищення ефективності використання трудових ресурсів за рахунок впровадження інноваційних технологій(НТУ "ХПІ", 2010) Погрібняк, М. В.Розглянуто напрямки підвищення ефективності використання трудових ресурсів з точки зору ефективності праці та факторів, що на неї впливають і за рахунок використання інноваційних технологій.Документ Питання впровадження інновацій, щодо енергозбереження в виробництві(НТУ "ХПІ", 2010) Мелень, Олена ВалентинівнаIt is important to value the basic directions of innovative development on energy policy that will balance the functioning and sustainability of domestic economic and ecological systems.Документ Исследование путей развития инновационной сферы(НТУ "ХПИ", 2010) Хаустова, Ирина ЕвгеньевнаВ статье показана взаимосвязь между правильностью формирования показателей инновационной активности и объективностью оценки его стоимости, рассмотрены основные требования к этим показателям.Документ Постулати теорії інтерактивного управління оновленням виробництва(НТУ "ХПІ", 2010) Черкасов, В. І.Основні ідеї теорії інтерактивного управління: причини виникнення проблем у сферіекономіки необхідно шукати не тільки саме в цій сфері, але й в таких зальнолюдських сферах як духовна, гуманітарна, соціальна, політична; економіка та її складова–промислове виробництво – розвивається під впливом взаємодії сил культури, влади, ринку, безпеки (КВРБ), а не тільки ринку; взаємодією сил КВРБ необхідно правильно управляти для істотного підвищення продуктивності праці на вітчизняних підприємствах та якості життя в Україні.Документ Удосконалення мотивації інженерно-технічних фахівців як складова інноваційного менеджменту(НТУ "ХПІ", 2010) Дуднєва, Ю. Е.; Кір'ян, О. І.В статті розглянуто особливості інженерної праці та основні напрями удосконалення мотиваційних систем для інженерно-технічних фахівців вітчизняних промислових компаній.Документ Аналіз сучасних тенденцій управління навчальним закладом(НТУ "ХПІ", 2010) Пантелєєв, Михайло СергійовичУ статті наведений аналіз сучасних тенденцій управління вищим навчальним закладом на засадах інноваційного розвитку. Нові умови, у яких функціонують ВНЗ, вимагають сучасних підходів до організації їх діяльності, більш ефективного й гнучкого управління, більш професійного й швидкого реагування на виникаючі проблеми, що відкриваються в перспективі.Документ Формування каналів розподілу в маркетинговій діяльності торговельних підприємств(НТУ "ХПІ", 2010) Корольчук, О. П.; Сиваненко, Г. П.; Торопков, В. М.Обґрунтовано доцільність розгляду двох рівнів оцінки ефективності каналу розподілу: стратегічний та поточний. Наведено критерії вибору оптимального каналу розподілу враховуючи характеристики покупців, товарів та підприємства.Документ Маркетинговые коммуникации как инструмент инновационной стратегии предприятия(НТУ "ХПИ", 2010) Перерва, Петр Григорьевич; Синтаи, И.В статье рассмотрена сущность и классификация маркетинговых коммуникаций. Разработаны предложения по использованию коммуникационной политики промышленного предприятия для достижения рыночного успеха новой продукции.Документ Информационное обеспечение инновационной деятельности компании(НТУ "ХПИ", 2010) Рибалко, Е. В.В сегодняшних условиях глобализации мировой экономики конкурентоспособными могут быть лишь высокотехнологичные и наукоемкие производства и предприятия. Мировой опыт показал, что развитие инновационной экономики должно строиться на использовании таких основных источников экономического роста, как знания и информация.Документ Управління якістю насіння соняшника та соняшникової олії в Україні(НТУ "ХПІ", 2010) Безверхня, А. Л.В статье приведены результаты исследования управления качеством семян подсолнуха и производства подсолнечного масла, а также применения методов и приемов для усовершенствования ее контроля за данной продукцией.Документ Сутність стратегічного управління розвитком підприємства в сучасних умовах(НТУ "ХПІ", 2010) Побережний, Роман ОлеговичВ статті розглянуто зміст та сутність понять "управління", "стратегія", "стратегічне управління". Автором досліджено різні підходи до трактування "стратегічне управління"Документ Питання впровадження інноваційних форм удосконалення засобів виробництва(НТУ "ХПІ", 2010) Галавізіна, М. О.Реалізація економічних цілей суспільства пов'язана з інноваційним типом розвитку, в основі якого закладений безперервний і цілеспрямований процес пошуку, підготовки та реалізації нововведень, які дають змогу не тільки підвищити ефективність функціонування суспільного виробництва, а принципово змінити способи його розвитку.Документ Разработка маркетингового стратегического плана аэропортов на основе модели SOSTRBFAC(НТУ "ХПИ", 2010) Аль-Суфи, Мазен Ахмед ГанемВ статье рассматривается процесс маркетингового стратегического планирования для аэропортов с использованием модели SOSTAC (Situation, Objectives, Strategy, Tactics, Action, Control) усовершенствованной за счет добавления некоторых элементов, которую можно назвать SOSTRBFAC (Situation, Objectives, Strategy, Tactics, Resource , Budget, Funding, Action, Control).Документ Модель фінансування інновацій в антикризовому управлінні корпорацією(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Бочарникова, Я. А.; Коноваленко, Марина Костянтинівна; Яковлева, Наталія ГригорівнаВ роботі, з ціллю уточнення загальнонаучних підходів до антикризового управління, дістав подальшого розвитку механізм спільного фінансування розробки та впровадження інноваційного проекту в корпорації, запропоновано тлумачення терміну антикризової інновації.Документ Развитие концепции маркетинг-менеджмента и его современное состояние в Украине(НТУ "ХПИ", 2010) Синческул, И. Л.; Ларка, Николай ИвановичВ статті розглядається проблема маркетингу як управлінської концепції, його розвиток в сучасному суспільстві з урахуванням змін, що відбулися в економіці в останній час. Виявлені основні проблеми, що виникають при організації і здійсненні маркетингової діяльності на підприємствах.Документ Исследование этапов жизненного цикла конкурентного преимущества машиностроительного предприятия(НТУ "ХПИ", 2010) Ткачева, Надежда Петровна; Чисарик, МиклошВ статье рассмотрены вопросы создание научно-обоснованого механизма формирования и оценки конкурентных преимуществ машиностроительного предприятия. Важной задачей статьи является разработка предложений по формированию жизненного цикла конкурентного преимущества, обоснование его этапов и их экономического содержания, прогнозирование изменения силы конкурентного преимущества по этапам его жизненного цикла.