Вісник № 47
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Маловідомі сторінки історії Харківського тракторного заводу(НТУ "ХПІ", 2009) Єпіфанова, Наталія Віталіївна; Бєсов, Л. М.Систематизирована информация о работе Харьковского тракторного завода им. С. Орджоникидзе по производству машин специального назначения. Приведены отдельные сведения о разработчиках техники, ее научном и кадровом сопровождении.Документ Оцінка ефективності модернізації стандартними методами машин, що плавають(НТУ "ХПІ", 2009) Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бєлов, В. К.; Веретенніков, Євгеній ОлександровичПроведена оценка возможности модернизации плавающих машин стандартными методами (увеличение диаметра рабочего колеса водометного движителя) на примере бронетранспортера БТР-3Е. Определена максимальная скорость машины на плаву. Проведены расчеты для определения времени и соответствующего пути разгона машины до максимальной скорости.Документ Нагрузочная характеристика механизма наклона кузова(НТУ "ХПИ", 2009) Якунин, Дмитрий ИгоревичУ статті розглянуто математичну модель, що дозволяє отримати характеристику навантаження механізму нахилу кузова транспортного засобу із заданими параметрами. Показано якісний характер зміни сили залежно від кута нахилу екіпажа та оцінено її величину. Поставлено задачу обрання лінійного електромеханічного перетворювача енергії, тягова характеристика якого найбільш відповідає отриманій характеристиці навантаження.Документ Обзор существующих автономных и интегрированных навигационных систем для армейских машин(НТУ "ХПИ", 2009) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, В. С.; Беляев, С. Н.В статті наведені основні характеристики навігаційних систем армійських машин ведучих країн світу. Розглянуті основні типи датчикової апаратури, що використовуються в безплатформених інерціальних навігаційних системах.Документ Формирование граничных условий статической характеристики тормозного управления колесной машины(НТУ "ХПИ", 2009) Туренко, А. Н.; Шуклинов, С. Н.Предложено математическое описание границ расположения статической характеристики тормозного управления по условиям регулируемости и эффективности торможения рабочей и аварийной тормозными системами.Документ Влияние сил зацепления и геометрической нелинейности на напряжения в зубчатом венце гибкого колеса волновой зубчатой передачи(НТУ "ХПИ", 2009) Ткаченко, Виталий НиколаевичВ статті наведені підсумки досліджень впливу сил зачеплення та геометричної нелінійності на напруження в зубчастім вінці гнучкого колеса хвильової передачі.Документ Улучшение энергоэкологических показателей автономной энергоустановки за счет использования смесевых моторных топлив и системы утилизации теплоты(НТУ "ХПИ", 2009) Строков, Александр Петрович; Левтеров, Антон Михайлович; Нечволод, П. Ю.В роботі розглядаються технології конвертування дизельних двигунів у газові двигуни з іскровим запалюванням та зв’язане з цим покращення екологічних показників поршневого ДВЗ, при роботі двигуна на суміші природного газу та водню. Також у роботі передбачається використання системи утилізації теплоти відпрацьованих газів для підвищення ККД установки з ДВЗ.Документ К вопросу определения количества и расхода топлива автомобилем(НТУ "ХПИ", 2009) Сергиенко, Николай Егорович; Маренич, А. Н.; Сергиенко, Антон НиколаевичПредставлено результати визначення структури, параметрів і характеристик пристрою для визначення кількості палива в баці й витрати палива автомобілем, виконаного на базі мікропроцесора з використанням штатних датчиків.Документ Усовершенствование методики матричного анализа для структурных связей различного типа(НТУ "ХПИ", 2009) Рогов, А. В.Запропоновано узагальнення енергетичних зв'язків структурної схеми трансмісії для методики матричного математичного моделювання. Представлено приклад структурної схеми з різними типами зв' язків. Побудовано повну матричну математичну модель гідрооб' ємного механізму повороту.Документ Методика определения электромагнитных параметров тягового синхронного двигателя с возбуждением от постоянных магнитов(НТУ "ХПИ", 2009) Парфенюк, Т. В.Наведено методику визначення залежностей потокозчеплень та електромагнітного моменту тягового синхронного двигуна за результатами розрахунку магнітного поля методом кінцевих елементів.Документ О движении вращающегося шара переменной массы(НТУ "ХПИ", 2009) Ольшанский, В. П.; Ольшанский, Станислав ВасильевичРозв’язано рівняння падіння однорідного шару змінного радіуса з вертикальною віссю обертання без урахування опору зовнішнього середовища. За лінійного закону зміни радіуса в часі перші інтеграли рівняння руху виражені в елементарних функціях, а другі, для початкового етапу руху, зведені до інтегралів Френеля.Документ Аналіз електромагнітної сумісності інтегрованих цифрових телематичних систем багатоцільових транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2009) Ніконов, О. Я.Рассмотрена задача анализа электромагнитной совместимости интегрированных цифровых телематических систем многоцелевых транспортных средств, находящихся под воздействием внешних случайных возмущений.Документ Визначення співвідношення між вартістю та параметрами силових напівпровідникових приладів тягових перетворювачів багатосистемних електровозів(НТУ "ХПІ", 2009) Муха, А. М.В статті наведені результати визначення залежності між вартістю силових напівпровідникових приладів та їх параметрами (прямий струм та клас приладу), які пропонується представити у вигляді показника "струм/клас". Отримані аналітичні залежності можуть бути використані для знаходження оптимальних структур статичних перетворювачів для тягового приводу багатосистемних електровозів.Документ Определение границ равновесия впускного и выпускного мембранного клапана модулятора давления(НТУ "ХПИ", 2009) Михалевич, Н. Г.Визначені розрахункова схема електропневматичного гальмівного приводу та модулятору тиску. Наведені дві конструктивні схеми мембранного клапана. Визначені межі рівноваги мембранних клапанів з умови їх роботи.Документ Компьютерное моделирование колебательного процесса вагона, оборудованного пневматическим рессорным подвешиванием(НТУ "ХПИ", 2009) Макаренко, Ю. В.У статті наведено результати комп’ютерного моделювання динаміки вагона, який обладнано пневматичним ресорним підвішуванням. Досліджена спільна робота пневморесори та пристрою для живлення її стислим повітрям.Документ Системы автоматического регулирования и практическая реализация алгоритма управления их исполнительными механизмами(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2009) Ломака, С. И.; Рыжих, Л. А.; Леонтьев, Д. Н.; Чебан, А. А.; Красюк, Александр НиколаевичВ статті розглянуто гальмівне керування транспортного засобу з погляду теорії автоматичного керування механічними системами, наведено структурну схему системи автоматичного регулювання АБС, класифіковано системи автоматичного регулювання за фазами регулювання гальмівного моменту, класифіковано алгоритми за принципом виконання послідовності логічних операцій структурною логікою блока керування, запропоновано алгоритм керування системою АБС, та представлено результати експериментального дослідження процесу гальмування колеса ЗіЛ-4331 на інерційному стенді ХНАДУ в умовах, які відповідають гальмуванню на поверхні дороги з коефіцієнтом зчеплення ϕ=2.0 та ϕ=0.25.Документ Питання оптимізації та синтезу нових фізичних принципів дії вузлів систем підресорювання військових гусеничних і колісних машин(НТУ "ХПІ", 2009) Дущенко, Владислав ВасильовичПредставлены результаты оптимизации характеристик, а также поиска и анализа физико-технических эффектов, пригодных для реализации новых физических принципов действия упругих элементов и демпфирующих устройств систем подрессоривания военных гусеничных и колесных машин.Документ Оценка экономических, экологических и прочностных показателей быстроходного дизеля(НТУ "ХПИ", 2009) Авраменко, А. Н.В роботі наводяться результати числового моделювання робочого циклу тракторного дизеля. Проводиться порівняльна оцінка економічних, екологічних показників дизеля та аналіз теплонапруженого стану головки циліндра при роботі дизеля на номінальному режимі. Для вирішення зв'язаної газодинамічної та термоструктурної задачі використовується програмний комплекс, оснований на методі скінчених елементів.Документ Методика проведення дорожніх випробувань щодо оцінки паливної економічності повнопривідних автомобілів на різних типах доріг(НТУ "ХПІ", 2009) Андрієнко, А. М.У статті розглянута методика проведення дорожніх випробувань щодо оцінки паливної економічності повнопривідних автомобілів, що враховує їх експлуатацію в умовах різнотипних доріг та бездоріжжя.Документ Выбор подхода к определению турбулентной скорости распространения пламени в цилиндре газового двигателя 4ГЧ7,5/7,35(НТУ "ХПИ", 2009) Абрамчук, Федор Иванович; Кабанов, Александр Николаевич; Майстренко, Г. В.; Кузьменко, Анатолий ПетровичВиконано аналіз літературних джерел з метою вибору оптимального підходу до визначення турбулентної швидкості полум’я в циліндрі газового двигуна 4ГЧ7,5/7,35. Обрано рівняння турбулентної швидкості полум’я, що дозволяє виконати розрахунок індикаторних показників і показників токсичності двигуна з максимальною точністю.