Вісник № 67 частина 2

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 28
  • Документ
    Використання системи збалансованих показників, як сучасного інструменту аналізу діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Зелена, В. М.
    В статті розглянуто основні слабкі сторони системи збалансованих показників та наведено можливі шляхи її вдосконалення.
  • Документ
    Обгрунтування методичного підходу до аналізу витрат на виробництво нового виду продукції підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Єршова, Наталя Юріївна; Майкова, Ю. Д.
    У статті запропонований методичний підхід до аналізу витрат на виробництво нового виду продукції на основі елементів операційного аналізу. Сформульовані групи показників, на основі яких проводиться розрахунок. Проведено апробацію методики на прикладі даних виробничого підприємства.
  • Документ
    Техніко-економічне обґрунтування визначення потрібної кількості тренажерів та зразків техніки при підготовці військових фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2013) Віхляєва, Світлана Іванівна; Березовенко, Л. В.
    В статті представлено техніко-економічне обґрунтування доцільності використання тренажерів для підготовки військових фахівців. Визначено потрібну кількість, раціональне співвідношення ступеню складності та номенклатури тренажерного комплексу згідно показнику вартості. Обґрунтовано доцільність впровадження тренажерної підготовки та використання озброєння та військової техніки без зниження рівня підготовки.
  • Документ
    Особливості ефективного управління репутацією компанії в мережі Інтернет
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ткачова, Надія Петрівна; Пилипенко, Г. С.
    Розглянуті основні поняття управління репутацією в Інтернеті (ORM), переваги проведення заходів щодо побудови і підтримки позитивного іміджу компанії в мережі і складові ефективного ORM. Подано рекомендації щодо роботи з негативними відгуками про компанію в мережі Інтернет.
  • Документ
    Моніторинг факторів впливу на інвестиційну привабливість підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сергієнко, Т. Б.
    У статті проведено моніторинг зовнішніх і внутрішніх факторів інвестиційної привабливості підприємства, систематизовані фактори впливу на інвестиційну привабливість та їх показники, розроблені рекомендації щодо шляхів розрахунку цих показників.
  • Документ
    Інноваційна політика підприємств умовах глобалізації виробництва
    (НТУ "ХПІ", 2013) Садовський, Віктор Артемович; Ромазанова, І. Р.
    Розглянуто та проаналізовано сучасні умови підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено тенденції інноваційного розвитку країн та механізми їх реалізаціі.
  • Документ
    Особливості факторингу як інструменту мінімізації дебіторської заборгованості
    (НТУ "ХПІ", 2013) Погорєлова, Тетяна Олексіївна; Ляшенко, Г. П.
    У статті розглянуто теоретичні засади факторингу як одного з найефективніших інструментів підтримки бізнесу в сучасних ринкових умовах. Проаналізовано основні переваги факторингу, як інструменту боротьби із дебіторською заборгованістю.
  • Документ
    Методика определения экономической эффективности ремонта
    (НТУ "ХПИ", 2013) Погорелов, Николай Иванович; Погорелов, Сергей Николаевич
    В статье обоснованна экономическая целесообразность проведения очередного ремонта оборудования и предложена методика определения экономической эффективности ремонта.
  • Документ
    Маркетинговая стратегия предприятия: необходимость и этапы разработки
    (НТУ "ХПИ", 2013) Подрез, Ольга Ивановна
    Раскрыта необходимость и этапы формирования маркетинговой стратегии предприятия в условиях функционирования ВТО на территории Украины. Представлена схема разработки маркетинговой стратегии предприятия.
  • Документ
    Оптимізація інвестиційного забезпечення технічного переоснащення виробництва
    (НТУ "ХПІ", 2013) Перерва, Петро Григорович; Безугла, Дар'я Валеріївна
    Досліджено економічні проблеми формування та розподілу інвестицій для реалізації технічного переоснащення виробництва за умов альтернативності об’єктів інвестування. Розроблено і запропоновано оптимізаційну модель залучення та повернення зовнішніх інвестицій з урахуванням стратегії економічної взаємодії "підприємство–інвестор".
  • Документ
    Методологія дослідження інноваційної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Палієнко, А. О.
    Пропонується програма виявлення інноваційного потенціалу підприємства та його інноваційної діяльності. В роботі розглядаються підходи до аналізу становища підприємства в сфері інноваційної політики, наведено систему показників, за допомогою яких можна охарактеризувати інноваційну активність організації. Запропоновано методику проведення аналізу інноваційної діяльності та його етапи.
  • Документ
    Аналіз сучасного стану фінансової системи України на шляху євроінтеграції
    (НТУ "ХПІ", 2013) Остапенко, О. С.; Матросова, Вікторія Олександрівна
    Стаття присвячена аналізу та дослідженню сучасного стану фінансової системи України. Розглянуто основні теоретичні питання інтеграції та проведено аналіз структури видатків державного бюджету. Дана оцінка рівня ВВП України в порівнянні з високорозвиненими європейськими країнами.
  • Документ
    Оцінка ефективності діяльності підприємства на основі поєднання показників концепції BSС та показника доданої економічної вартості
    (НТУ "ХПІ", 2013) Нагорна, Ю. І.
    Пропонується використання традиційних показників Balanced Scorecard та показників системи оцінки вартості на прикладі показника доданої економічної вартості EVA для комплексної оцінки ефективності діяльності підприємств. Визначено поняття ефективності, надані основні історичні етапи розвитку теорії визначення вартості та ефективності діяльності фірми, а також охарактеризовані складові збалансованої системи показників та приведені альтернативні концепції даної системи.
  • Документ
    Фінансування інноваційної діяльності підприємств в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кутова, Ю. В.
    В статті аналізуються існуючі джерела фінансування інноваційної діяльності, виявляються позитивні сторони та недоліки при тому чи іншому методі фінансування. Виявлено проблеми, пов’язані з фінансуванням інноваційної діяльності та рекомендації щодо покращення стану.
  • Документ
    Стратегічне планування інноваційного розвитку підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2013) Крамськой, Дмитро Юрійович; Рачинська, А. В.
    Встановлення взаємозв'язку між методичними підходами до оцінки, відбору і реалізації стратегій та інновацій. Виробничо-господарська діяльність підприємства на основі інноваційного розвитку обумовлює зміну складу і змісту завдань стратегічного планування. В цьому випадку, взаємозв’язок функцій стратегічного й інноваційного менеджментів дозволяє розробити ефективні напрями стратегічного управління інноваційним розвитком за рахунок формування інноваційної стратегії.
  • Документ
    Управление инновационным развитием предприятия: место и роль маркетинга
    (НТУ "ХПИ", 2013) Котляр, Я. О.
    Предлагается рассмотрение маркетингового похода к формированию эффективного инновационного развития предприятия. Определены основные задания маркетинга в инновационном развитии предприятия. Сделаны выводы, что маркетинговые решения пронизывают все этапы инновационного процесса, связывая в единое целое функциональные области деятельности предприятия, обеспечивая ускорение разработки инновационного продукта и роста величины его рыночной отдачи.
  • Документ
    Ранжування інтелектуально-інноваційних технологій за методом функції бажаності
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Долина, Ірина Володимирівна; Перерва, Петро Григорович
    Запропоновано методичний підхід до ранжування інтелектуально-інноваційних технологій, в основу якого покладено функцію бажаності Харрінгтона. Використання розроблених пропозицій дозволяє врахувати всі позитивні характеристики інтелектуально-інноваційних технологій (об’єктів інтелектуальної власності) з метою виявлення технологій з найбільшим ринковим потенціалом.
  • Документ
    Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Балишева, В. Д.
    В статті розглянуто значення комерціалізації й просування інновацій в Україні та визначено особливості просування інноваційних продуктів на ринок у секторах В2С та В2В. Зроблено висновки про ефективний комплекс просування інноваційних продуктів.
  • Документ
    Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій
    (НТУ "ХПІ", 2013) Косенко, Олександра Петрівна; Старицька, Н. Ю.
    Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.
  • Документ
    Дослідження та розробка ефективної інноваційної стратегії
    (НТУ "ХПІ", 2013) Колотюк, Олена Іванівна; Санковська, Ю. С.
    Проаналізовано сутність інноваційної стратегії підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності, досліджено її етапу, цілі та чинники, що визначають цей вибір за умовах різних стадій інноваційного циклу.