Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві ДНВП "Об'єднання комунар"

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглянуто важливість та необхідність удосконалення організаційної структури відділу маркетингу підприємства. Визначено мету, розглянуто основні види організаційних структур та оргструктуру відділу маркетингу досліджуваного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої організаційної структури відділу.
This article is about the importance and necessity of improvement the organizational structure of the company’s marketing department. Found out a purpose, considered the main types of organizational structures and organizational structure of Marketing department enterprise investigated. Appropriate measures to improve the current structure of the department are suggested.

Опис

Ключові слова

підприємство промислове, промисловість радіоелектронна, конкурентоспроможність, marketing, organizational structure, industrial enterprise, improvement

Бібліографічний опис

Сударкіна С. П. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві ДНВП "Об'єднання комунар" / С. П. Сударкіна, О. М. Попова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25 (931), т. 2. – С. 151-157.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced