Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві ДНВП "Об'єднання комунар"
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуто важливість та необхідність удосконалення організаційної структури відділу маркетингу підприємства. Визначено мету, розглянуто основні види організаційних структур та оргструктуру відділу маркетингу досліджуваного підприємства. Запропоновано відповідні заходи щодо удосконалення існуючої організаційної структури відділу.
This article is about the importance and necessity of improvement the organizational structure of the company’s marketing department. Found out a purpose, considered the main types of organizational structures and organizational structure of Marketing department enterprise investigated. Appropriate measures to improve the current structure of the department are suggested.
This article is about the importance and necessity of improvement the organizational structure of the company’s marketing department. Found out a purpose, considered the main types of organizational structures and organizational structure of Marketing department enterprise investigated. Appropriate measures to improve the current structure of the department are suggested.
Опис
Ключові слова
підприємство промислове, промисловість радіоелектронна, конкурентоспроможність, marketing, organizational structure, industrial enterprise, improvement
Бібліографічний опис
Сударкіна С. П. Удосконалення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві ДНВП "Об'єднання комунар" / С. П. Сударкіна, О. М. Попова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25 (931), т. 2. – С. 151-157.