Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії
Дата
2012
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Наведено основні напрямки управління взаємовідносинами зі споживачами електроенергії при переході від діючої моделі ринку електроенергії (закупівельне агентство) до моделі ринку двосторонніх договорів.
There are considered the main directions of the electric energy customer relationship management during changing the model of energy market.
There are considered the main directions of the electric energy customer relationship management during changing the model of energy market.
Опис
Ключові слова
реформа, моделі ринку, електроенергетичний ринок, адресні субсидії, енергопостачальні підприємства, electric energy market, models of market, relationship management
Бібліографічний опис
Міщенко В. А. Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії / В. А. Міщенко, Т. В. Омеляненко, І. А. Федоренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 58 (964). – С. 106-115.