Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11570
Название: Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії
Авторы: Міщенко, Володимир Акимович
Омеляненко, Тетяна Володимирівна
Федоренко, Ірина Анатоліївна
Ключевые слова: реформа; моделі ринку; електроенергетичний ринок; адресні субсидії; енергопостачальні підприємства; electric energy market; models of market; relationship management
Дата публикации: 2012
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Міщенко В. А. Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії / В. А. Міщенко, Т. В. Омеляненко, І. А. Федоренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 58 (964). – С. 106-115.
Краткий осмотр (реферат): Наведено основні напрямки управління взаємовідносинами зі споживачами електроенергії при переході від діючої моделі ринку електроенергії (закупівельне агентство) до моделі ринку двосторонніх договорів.
There are considered the main directions of the electric energy customer relationship management during changing the model of energy market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11570
Располагается в коллекциях:Вісник № 58
Кафедра "Міжнародний бізнес та фінанси"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2012_58_Mishchenko_Napriamky.pdf419,63 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.