Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Наведено основні напрямки управління взаємовідносинами зі споживачами електроенергії при переході від діючої моделі ринку електроенергії (закупівельне агентство) до моделі ринку двосторонніх договорів.
There are considered the main directions of the electric energy customer relationship management during changing the model of energy market.
There are considered the main directions of the electric energy customer relationship management during changing the model of energy market.
Опис
Ключові слова
реформа, моделі ринку, електроенергетичний ринок, адресні субсидії, енергопостачальні підприємства, electric energy market, models of market, relationship management
Бібліографічний опис
Міщенко В. А. Напрямки управління взаємовідносинами з клієнтами енергопостачальної компанії / В. А. Міщенко, Т. В. Омеляненко, І. А. Федоренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ". Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 58 (964). – С. 106-115.
